میز تاریخ طرفداری در یادبود اسطوره فقید آبی ها

یازده سال از فقدان ناصر حجازی، دروازه بان خوشفکر و باهوش تاریخ فوتبال کشورمان گذشته است.

به گزارش طرفداری، ناصر حجازی در روز دوم خرداد ماه سال 1390 در حالی که تنها 61 سال و شش ماه داشت، به علت بیماری سرطان جامعه فوتبال را تنها گذاشت و به آغوش سرد خاک رفت.

ناصر حجازی از دروازه بان های بزرگ تاریخ فوتبال ملی بود که در انتخابات رسانه طرفداری از کارشناسان فوتبال کشور عنوان بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران را از احمدرضا عابدزاده ربود و بالاتر از عابدزاده، بیرانوند، منصور رشیدی، عزیز اصلی و... بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال کشورمان اعلام شد.

حجازی در باشگاه های نادر، شهباز (شاهین تهران) و تاج سابق و استقلال بعد از انقلاب بازی کرد و در این مدت 10 سال تمام برای تیم ملی بازی کرد و در اوج فوتبالش زمانی که به 31 سال هم نرسیده بود، در حالی که می توانست حداقل 5 سال دیگر برای تیم ملی فوتبال بازی کند، آخرین بازی ملی فوتبال خود را برگزار کرد.

در این ویدئو ضمن توضیحاتی بیشتر درباره ناصر حجازی و زندگی ورزشی او، به روز وداع تلخ ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی خواهیم پرداخت و صحنه هایی از یکی از بهترین روزهایش در اردیبهشت ماه سال 1351 را با هم مرور می کنیم.

برای ناصر حجازی فقید آرزومند غفران الهی هستیم و امیدواریم در آینده هم مثل امروز، ناصر حجازی در ذهن آیندگان فوتبال ایران به همین نیکی باقی بماند.

میز تاریخ طرفداری